Cookie beállítások
Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Egyes sütik a weboldal működéséhez elengedhetetlenek, másokat elemzési és marketing célokból használunk a felhasználói élmény javítása érdekében. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva lehetőséged van a sütik testre szabására. Az "Elfogadom" gombra kattintva az összes süti-t engedélyezed.
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Kiválaszthatod, hogy mely sütik használatához járulsz hozzá, majd kattints az  "Elfogadom" gombra. A hozzájárulást bármikor visszavonhatod.

Vásárlási feltételek

Szolgáltató adatai:

Név: JOMADOR Kft.

Székhely:  6762 Sándorfalva, Sövényházi út 46.

Telefonszám: +36 30 0817 008

Email cím: info@homeandstyle.hu

Adószáma: 32414189-2-06

 

Általános tudnivalók

  • A Home&Style Lakberendezési webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges.
  • A webáruházban megvásárolható termékek elérhetőek minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.
  • A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
  • A szerződés nyelve magyar.
  • Ügyfélszolgálat: Ügyfélfogadásra a vállalkozás székhelyén nincs lehetőség. Az Ügyfél kizárólag emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A telefonos ügyfélszolgálat minden hétköznap 8 - 17 óráig hívható.

 

  1. Regisztráció (NEM kötelező!)
  • A vásárlás nem regisztrációhoz kötött! Érdemes regisztrálni, ha szeretnéd a vásárlásaid nyomon követni vagy egyebek mellett a hűségpontokat gyűjteni. A regisztrációra a Főoldalon van lehetőség a jobb felső sarokban az emberke ikonra (kosár ikon mellett) kattintva. Ekkor megjelenik a bejelentkező oldal, ahol 'Regisztrálj saját fiókot' fül alatt haladhatsz tovább egy adatlap kitöltésével.
  • A Regisztráció menüpont alatt egy valós e-mail cím, név és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően a Regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk.
  • A Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy az ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
  • A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
  • A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
  • A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel.
  • A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Ügyfél az esetleges regisztrációval kapcsolatos adatváltozásait köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, vagy pedig az adatmódosításokat személyesen elvégezni.
  • A Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
  • Regisztráció törlése: A Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A felhasználói adatok a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól. A termék megtekintésére használt készülék képernyőjének beállítása befolyásolja a színmegjelenést. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt a különböző készülékek színbeállításaiból kifolyólag.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

  1. Rendelés menete
  •  A Termék kiválasztása

    A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. 

  • Kosárba helyezés

    A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek. Előfordul a webáruházban olyan termék, amelynél meg van adva egy legkisebb rendelhető mennyiség. Ezeknél a termékeknél nem lehet a megadott darabszámnál kevesebbet a kosárba helyezni.

    Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Rendelés véglegesítése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.

    Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy külön ablak ugrik fel a „A kosárba sikeresen belekerült(ek) a következő termék(ek)” szöveggel. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Tovább válogatok” gombra!

  • A Kosár megtekintése

    A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer automatikusan észleli a darabszám változtatást és pár mp-et követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
    Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárba” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

  •  Vásárlói adatok megadása

     A „Tovább a pénztárba” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. Az „Elérhetőség” dobozban kell kitöltenie, hogy hol érhetjük el Önt. (Email cím, Név, Telefonszám) Ezen rész alatt lehetősége van feliratkozni a hírlevelünkre. Ezt követően a "Szállítás" szövegdobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket hogyan kívánja átvenni. Futárszolgálat általi házhoz szállítás esetén a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén. Ha az ingyenes szállítási limitet átlépte a kosárba rakott termékek értéke, akkor ingyenesnek fogja a rendszer feltüntetni a kiszállítást. Lehetőség van Csomagpontos szállítási módot is választani. A következő a "Fizetés" szövegdoboz. Itt állíthatja be a fizetés módját és a számlázási adatokat.

    Adatbeviteli hibák javítása: A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe a Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.,

  • A rendelés áttekintése

    A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Tovább az összegzéshez” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Vissza a kosárba" gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Tovább az összegzéshez” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés összegzése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget. (Ezeket az adatokat a módosítás gombokkal javíthatja.) Ha szeretne egyéb információt közölni a megrendelésével kapcsolatban, akkor ezt a "Megjegyzés  a rendeléshez" rovatban tüntesse fel.

  • Rendelés véglegesítése

    Nyilatkoznia kell az ÁSZF tudomásul vételéről és elfogadásáról. Ezután a "Megrendelem" gombra kattintva véglegesítődik a rendelés.

    A Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 15.§-a, és egyéb feltételei (pl. 20.§) szerint a megrendeléssel fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a kiszállítás és az utánvét kezelés díját a megrendelőre terheljük. Utánvét kezelési díj felszámítása kizárólag utánvétes fizetési módú csomagoknál számítódik fel. A szállítás és utánvét kezelési díj összege a megrendeléskor aktuális, a megrendelés visszaigazolásán szereplő szállídási és utánvét kezelési díj. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

    Az át nem vett utánvétes csomagok esetében:
    A rendelés átvételének a megtagadása nem jelenti a rendelés lemondását. A törvényileg megállapított 14 napos elállási jogot kizárólag az átvett csomagok esetében gyakorolhatja a fogyasztó (vállalkozás nem számít fogyasztónak, így nem élhet elállási joggal). A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében a homeandstyle.hu üzemeltetője, Szabó József ev. az odaszállítás költségét és az utánvét kezelési díjat terheli a vásárlóra. A rendelés lemondására a szállítási díj megtérítése nélkül a homeandstyle.hu "Értesítés csomagfeladásról" e-mail-jének kiküldéséig lehetséges. A rendelés lemondását írásban kell megtennie, a rendelési azonosító feltüntetésével az info@homeandsytel.hu címre.
    Az át nem vett utánvétes csomagok esetében díjbekérőt küldünk ki, amit 8 napon belül kell kiegyenlíteni. Ellenkező esetben jogi lépéseket fogunk tenni. Erről bővebben alább, a 7. pontban olvashat.
    Ön egyértelműen megtagadja az átvételt akkor Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk.

 

  • Eljárási rend szerződésszegés esetén, át nem vett csomagok

    A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy amennyiben a megrendelt terméket – anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát közölné – nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.

    A Felhasználó az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult vele szemben érvényesíteni a Felhasználó szerződésszegése következtében felmerült költségeket (pl. szállítási, csomagolási, fuvarozási, tárolási vagy egyéb felmerülő költség például utánvét kezelés), ahol a jogalap szerződésszegési kötbér.

    A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy amennyiben az ÁSZF alapján fennálló követelését nem-jogi (például: fizetési felszólítás, ügyvédi levél) vagy jogi (például: fizetési meghagyás, végrehajtás) úton érvényesíti, úgy a Szolgáltató a Payee követeléskezelési platformot üzemeltető Legal Labs Kft.-t bízza meg a követelése behajtásával.

    A Felhasználó az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szemben érvényesíteni a követelés behajtásával kapcsolatos esetleges felmerülő költségeit. A költségek mértékének alapja itt érhető el: https://payee.tech/pricing

    A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a behajtáshoz szükséges adatai átadásra kerülnek a Legal Labs Kft. részére.

 

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés:
  • A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
  • A Felhasználó email-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, akkor a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz email címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb email-ben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  • A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
  • E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Felhasználó között.
  • A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
     
  • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül. A szállítási idő annak függvénye, hogy a megrendelt termék a magyarországi raktárban van-e jelenleg, vagy be kell hozni a központi európai raktárból. A magyarországi raktárkészletére vonatkozóan a szállítási idő 1-2 munkanap. Az európai központi raktár esetén a szállítási idő 3-5 munkanap. Ha vegyesen kerütek termékek a kosárba, a hosszabb szállítási idő lesz releváns. Minden egyes termékoldalon fel van tüntetve a magyarországi és európai raktárkészletre vonatkozó információ. Ha a magyarországi készlet mellett konkrét darabszámot lát, akkor abban a mennyiségben azonnal szállítható.
    Ha 'Rendelhető' státuszt lát, akkor az adott terméket be kell szerezzük a külföldi raktárból.
     
  • Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
  • Az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) vállalja a dolog vevőhöz (Felhasználó) történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
  • A Szolgáltató vállalkozás, a felek eltérő megállapodásának hiányában, a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 15 munkanapon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani a dolgot.
  • A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó tehát kifejezetten tudomásul veszi, hogy amennyiben a Felek várható határidőben állapodtak meg és a Szolgáltató nem teljesít, akkor jogosult elállni a Szerződéstől.
  • A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

  1. Szállítási és fizetési feltételek:
  • A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Felhasználónak e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
  • A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja fuvarozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget.
  • A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő megrendelések esetén a fuvardíjat a Felhasználó viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló email-ben is feltüntetésre kerül.
  • Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben a Felhasználótó a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. 
  • A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
  • A közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel. A rendelés feldolgozás során folyamatos részünkről a tájékoztatás a várható kiszállítási idővel kapcsolatban. Szállítási késedelem esetén e-mail értesítést küldünk.

Számla: A Szolgáltató a Felhasználó részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően, sikeres bankkártyás fizetés esetén azonnal elektronikus számlát állít ki a Felhasználó által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Átutalás esetén az vásárlás végösszegének Szolgáltató számlájára való beérkezést követően kerül kiállításra, mely szintén elektronikusan kerül kiküldésre. Utánvét esetén a csomag kézbesítését követően elektronikus úton kerül kiküldésre.

A Szolgáltató által kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét. Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek. A Felhasználók a szállított áruval nyomtatott számlát is kapnak.

Keresés