Cookie beállítások
Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Egyes sütik a weboldal működéséhez elengedhetetlenek, másokat elemzési és marketing célokból használunk a felhasználói élmény javítása érdekében. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva lehetőséged van a sütik testre szabására. Az "Elfogadom" gombra kattintva az összes süti-t engedélyezed.
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Kiválaszthatod, hogy mely sütik használatához járulsz hozzá, majd kattints az  "Elfogadom" gombra. A hozzájárulást bármikor visszavonhatod.

Gyakran ismételt kérdések

Mivel foglalkozik a homeandstyle.hu?

A homeandstyle.hu egy lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozó webáruház. Fő profilja a lakás dekorációs termékek, lakástextíliák forgalmazása, a termékek kollekciókban való bemutatása, ezzel megkönnyítve a vásárlók dolgát a megfelelő, egymással összhangban lévő termékek kiválasztásában és megvásárlásában.

 

Hogyan számítódik a fizetendő végösszeg?

A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, mely csak az ingyenes szállítási határ alatti kosárértékre számítódik fel. Ezen értékhatár felett ingyenes a szállítás.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Négy féle módon tudjuk fogadni fizetésed.


1. Banki előre utalás: ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést a megjegyzésben a rendelésszám megadásával. A vásárló a megrendelt termékek ellenértékét 48 órán belül köteles átutalni. A rendelés feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy az utalt összeg a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.

Számlatulajdonos: JOMADOR Kft.
Bank: MBH Bank Nyrt.
Számlaszám: 10300002-13725919-00014907

2. Bankkártyás online fizetés a Barion biztonságos kártyás fizetési rendszerén keresztül

3. Utánvéttel a futárnak fizetve a rendelés átvételekor. A webáruházban utánvétes fizetésre 200.000 Ft-ig van lehetőség azoknál a termékeknél, amelyeknél az utánvétes fizetés engedélyezett. Minden olyan terméknél, ahol az utánvétes fizetési lehetőséget nem tudjuk biztosítani, ezt külön jelezzük. Az utánvétes fizetés a legdrágább fizetési forma. Miért? Az utánvétes fizetés során minden egyes begyűjtött utánvét összeg után a futárszolgálat fizetési illetéket számol fel számunkra és emellett minden egyes utánvétes fizetés esetén plusz adminisztrációs feladataink merülnek fel.

4. AJI ajándékkártya elfogadóhely vagyunk. A rendelés megadásakor a megjegyzés mezőbe kell megadni az ajándékkártya számát. Ha van különbözet, akkor kérjük megadni, hogy a fennmaradó összeget banki átutalással vagy utánvéttel kívánod rendezni. Ha elmaradnának a beváltáshoz szükséges információk a megjegyzésből, felveszsük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 1 munkanaptól 5 munkanapig terjedhet. A rendelés leadása után 1 munkanapon belül kapsz email értesítést arról, hogy rendelésed várhatóan mikor adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. 

Ha rendelésed csak a helyi raktárkészletünket érinti, akkor 1, legfeljebb 2 munkanapon belül kézhez is kapod a csomagod. A munkanapon 11 óráig leadott rendelések esetén vállaljuk az aznapi futárszolgálatnak történő csomagátadást.

Ha a rendelés tartalmaz olyat terméket, amely csak a külföldi készleten áll rendelkezésre, akkor a rendelésed a bevárt termék csomagoló központunkba történő megérkezését követően kerül feladásra. Ez esetben a várható szállítási idő 3-5 munkanap.

Ha megadott dátumra, napra kérnéd a kézbesítést, akkor azt emailben tudod számunkra jelezni, és mi a lehetőségekhez mérten igazodunk kérésedhez.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webáruház esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását, ami rendkívüli terhelésnek teheti ki az MPL hálózatát. Emiatt a webáruházban a termékek adatlapjánál jelzett várható szállítási időt nem tudjuk garantálni. Az MPL választható szállítási opciói esetén az előirányzott várható szállítási időn felül +1-3 munkanap szállítási idővel lehet számolni. A tényleges kézbesítési időre befolyásunk nincs. Az esetleges több munkanapos szállítási késedelemért felelősséggel nem tartozunk. Az MPL választása esetén nincs garantált 24 órás kiszállítás!

 

Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?

Igen. Ilyen esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával. Ha az egyik rendelésen, vagy akár mindkettőn felszámítódott a szállítási díj és összevonás után a rendelés eléri az ingyenes szállítási határt, akkor a szállítási díjak levételre kerülnek a rendelésről. Ha összevonás után nem éred el az ingyenes szállítási határt, akkor is csak egy szállítási díj kerül felszámolásra.

 

Hogyan tudok törölni egy már leadott és kifizetett rendelést?

A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot és a kifitzetett összeget visszatérítjük.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés bármelyik futárszolgálaton keresztül történhet, melynek költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termék ellenértéke az elállás jelzésétől számítva 14 napon belül visszatérítésre kerül a visszaküldött termék visszaérkezését követően.
Az elállási szándékod jelezheted e-mailben (info@homeandstyle.hu) a rendelésszám és a visszaküldendő termék megadásával, vagy
 a visszaküldéskor a csomagban is elhelyezheted a kitöltött elállási nyilatkozatunkat, melyet a rendelés leadásakor a visszaigazoló e-mailben kaptál meg. Ha nem találod a visszaigazoló email-t, mert pl. idő közben kitörölted, akkor kérlek fogalmazd meg az elállási szándékod, írd meg, hogy melyik termék kerül visszaküldésre és azonosítsd be magad rendelésszám megadásával. Ha nem tudod a rendelésszámod, akkor azonosítsd magad név és cím megadásával. Ha utánvéttel történt a fizetés, akkor kérünk, hogy adj egy számlaszámot a visszatérítéshez. Bankkártyás fizetés vagy banki előre utalás esetén, ha szeretnéd, ugyan oda is vissza tudjuk irányítani a visszatérítendő összeget, ahonnan fizettél. Más esetben szintén add meg a számlaszámot, ahova szeretnéd kapni a visszatérítést.


Ha segítségre lenne szükséged a visszaküldésben, akkor választhatod visszáru szolgáltatásunkat, melynek keretében futárt küldünk az általad megadott címre a csomag felvételéért. A szolgáltatás díja 5 kg-ig 2.790 Ft, 5,01-10 kg-ig 2.990 Ft, 10,01-15 kg-ig 3.190 Ft. Ha a visszáru súlya meghaladja a 15 kg-ot, egyedi árszabással tudunk futárt házhoz szervezni. A visszatérítésre a termék visszaérkezését követően kerül sor a szolgáltatás értékével korrigáltan az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül. További részletes információért keresd bátran ügyfélszolgálatunkat. Szívesen állunk rendelkezésedre!

 

A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?

Igen, abban az esetben, ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak. Az igényt az info@homeandstyle.hu email címen tudod jelezni nekünk.

 

Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?

Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu-ra írt e-mailben kell jelezned a problémát a termék megnevezésével, a sérülés/termékhiba leírásával. Segíti a gyors ügyintézést, ha a sérülés jelzésekor az e-mailhez a sérülésről készült fotót is tudsz csatolni. Jelzésed követően csapatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

 

Ha a kérdések között nem találsz olyat, ami megadta a választ, keress minket email-ben vagy telefonon és készséggel rendelkezésedre állunk. :)

 

Keresés