Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ Rendben
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Mivel foglalkozik a homeandstyle.hu és hogyan működik:

A homeandstyle.hu egy lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozó internetes áruház. Fő profilja a lakás dekorációs termékek kollekciókban való bemutatása és árusítása, ezzel megkönnyítve a vásárlók dolgát a megfelelő, egymással összhangban lévő termékek kiválasztásában és megvásárlásában.

 

Hogyan számítódik a fizetendő végösszeg?

A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, mely csak 20.000 Ft alatti kosárértékre számítódik fel, 20.000 Ft felett ingyenes.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Két módon tudjuk fogadni fizetését.
1. banki előre utalás: ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést:
Up2Us Hungary Kft.
K&H Bank
10400494-50526870-48481006
Megjegyzés: rendelési szám
2. bankkártyás fizetés weboldalunkon keresztül

 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 2 munkanaptól 30 munkanapig terjedhet. A rendelés leadása után maximum 2 munkanapon belül a vásárló emailben kap tájékoztatást arról, hogy rendelését várhatóan mikor adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. Több termék rendelése esetén a szállítási idő a legkésőbb rendelkezésre álló terméktől függ. Ez azt jelenti, hogy ha például 3 termék rendelésekor 2 raktáron van és azonnal szállítható, a 3. terméket bevárjuk, amíg megérkezik a gyártótól, és egyszerre küldjük ki a teljes rendelést ezzel postaköltséget spórolva a vásárló számára. Ha ettől eltérő időzítést kér a vásárló, azt emailben tudja számunkra jelezni, és mi a lehetőségekhez mérten igazodunk kéréséhez.

 

Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?

Igen. Ilyen esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával együtt. Kollégánk ezután a rendeléseket egy azonosító alá helyezi, ha időben van lehetőség a módosításra, és arról tájékoztatja a vásárlót.

 

Hogyan tudok törölni egy már leadott rendelést?

A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot.

 

Hogyan tudok visszaküldeni egy terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 14 napon belül. A visszaküldés futárszolgálaton keresztül történik, melynek költségei a vásárlót terhelik. A visszaküldött termékek szállítási költséggel csökkentett ellenértéke visszautalódik 14 napon belül a vásárló számlájára. A folyamat elindításához emailt kell küldeni a szándék jelzésével és a rendelési szám valamint a pontos termék feltüntetésével erre az email címre: info@homeandstyle.hu

 

A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?

Igen, ebben az esetben az igényt az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni a pontos adatok megadásával.

 

Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?

Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni a problémát termék megnevezéssel és a sérülésről készült fotóval együtt. Ezek után csapatunk felveszi a vásárlóval a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.