Cookie beállítások
Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Gyakran ismételt kérdések

Mivel foglalkozik a homeandstyle.hu?

A homeandstyle.hu egy lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozó webáruház. Fő profilja a lakás dekorációs termékek, lakástextíliák forgalmazása, a termékek kollekciókban való bemutatása, ezzel megkönnyítve a vásárlók dolgát a megfelelő, egymással összhangban lévő termékek kiválasztásában és megvásárlásában.

 

Hogyan számítódik a fizetendő végösszeg?

A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, mely csak az ingyenes szállítási határ alatti kosárértékre számítódik fel. Ezen értékhatár felett ingyenes a szállítás.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Négy féle módon tudjuk fogadni fizetésed.


1. banki előre utalás: ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést a megjegyzésben a rendelésszám megadásával:

Számlatulajdonos: Szabó József ev.
Bank: MBH Bank Nyrt.
Számlaszám: 50468524-10004469-00000000

2. bankkártyás fizetés a Barion biztonságos online kártyás fizetési rendszerén keresztül

3. utánvéttel a futárnak fizetve a rendelés átvételekor

4. AJI ajándékkártya elfogadóhely vagyunk. A rendelés megadásakor a megjegyzés mezőbe kell megadni az ajándékkártya számát. Ha van különbözet, akkor kérjük megadni, hogy a fennmaradó összeget banki átutalással vagy utánvéttel kívánod rendezni. Ha elmaradnának a beváltáshoz szükséges információk a megjegyzésből, felveszsük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 1 munkanaptól 5 munkanapig terjedhet. A rendelés leadása után 1 munkanapon belül kapsz email értesítést arról, hogy rendelésed várhatóan mikor adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. 

Ha rendelésed csak a helyi raktárkészletünket érinti, akkor 1, legfeljebb 2 munkanapon belül kézhez is kapod a csomagod. A munkanapon 11 óráig leadott rendelések esetén vállaljuk az aznapi futárszolgálatnak történő csomagátadást.

Ha a rendelés tartalmaz olyat terméket, amely csak a külföldi készleten áll rendelkezésre, akkor a rendelésed a bevárt termék csomagoló központunkba történő megérkezését követően kerül feladásra. Ez esetben a várható szállítási idő 3-5 munkanap.

Ha megadott dátumra, napra kérnéd a kézbesítést, akkor azt emailben tudod számunkra jelezni, és mi a lehetőségekhez mérten igazodunk kérésedhez.

 

Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?

Igen. Ilyen esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával. Ha az egyik rendelésen, vagy akár mindkettőn felszámítódott a szállítási díj és összevonás után a rendelés eléri az ingyenes szállítási határt, akkor a szállítási díjak levételre kerülnek a rendelésről. Ha összevonás után nem éred el az ingyenes szállítási határt, akkor is csak egy szállítási díj kerül felszámolásra.

 

Hogyan tudok törölni egy már leadott és kifizetett rendelést?

A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot és a kifitzetett összeget visszatérítjük.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés bármelyik futárszolgálaton keresztül történhet, melynek költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termék ellenértéke az elállás jelzésétől számítva 14 napon belül visszatérítésre kerül a visszaküldött termék visszaérkezését követően.
Az elállási szándékod jelezheted e-mailben (info@homeandstyle.hu) a rendelésszám és a visszaküldendő termék megadásával, vagy
 a visszaküldéskor a csomagban is elhelyezheted a kitöltött elállási nyilatkozatunkat, melyet a rendelés leadásakor a visszaigazoló e-mailben kaptál meg. Ha nem találod a visszaigazoló email-t, mert pl. idő közben kitörölted, akkor kérlek fogalmazd meg az elállási szándékod, írd meg, hogy melyik termék kerül visszaküldésre és azonosítsd be magad rendelésszám megadásával. Ha nem tudod a rendelésszámod, akkor azonosítsd magad név és cím megadásával. Ha utánvéttel történt a fizetés, akkor kérünk, hogy adj egy számlaszámot a visszatérítéshez. Bankkártyás fizetés vagy banki előre utalás esetén, ha szeretnéd, ugyan oda is vissza tudjuk irányítani a visszatérítendő összeget, ahonnan fizettél. Más esetben szintén add meg a számlaszámot, ahova szeretnéd kapni a visszatérítést.


Ha segítségre lenne szükséged a visszaküldésben, akkor választhatod visszáru szolgáltatásunkat, melynek keretében futárt küldünk az általad megadott címre a csomag felvételéért. A szolgáltatás díja 5 kg-ig 2.750 Ft, 5,01-10 kg-ig 2.950 Ft, 10,01-15 kg-ig 3.150 Ft. Ha a visszáru súlya meghaladja a 15 kg-ot, egyedi árszabással tudunk futárt házhoz szervezni. A visszatérítésre a termék visszaérkezését követően kerül sor a szolgáltatás értékével korrigáltan az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül. További részletes információért keresd bátran ügyfélszolgálatunkat. Szívesen állunk rendelkezésedre!

 

A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?

Igen, abban az esetben, ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak. Az igényt az info@homeandstyle.hu email címen tudod jelezni nekünk.

 

Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?

Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu-ra írt e-mailben kell jelezned a problémát a termék megnevezésével, a sérülés/termékhiba leírásával. Segíti a gyors ügyintézést, ha a sérülés jelzésekor az e-mailhez a sérülésről készült fotót is tudsz csatolni. Jelzésed követően csapatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

 

Ha a kérdések között nem találsz olyat, ami megadta a választ, keress minket email-ben vagy telefonon és készséggel rendelkezésedre állunk. :)

 

Keresés