Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Egyes sütik a weboldal működéséhez elengedhetetlenek, másokat elemzési és marketing célokból használunk a felhasználói élmény javítása érdekében. A "Beállítások módosítása" gombra kattintva lehetőséged van a sütik testre szabására. Az "Elfogadom" gombra kattintva az összes süti-t engedélyezed.
A homeandstyle.hu oldal sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működése, a böngészés kellemesebbé tétele és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Kiválaszthatod, hogy mely sütik használatához járulsz hozzá, majd kattints az  "Elfogadom" gombra. A hozzájárulást bármikor visszavonhatod.
Kategóriák / Termékek

Rendelés, fizetés, szállítás, csere, visszaküldés

1. Hogyan adhatok le rendelést?

Nézelődj a webáruházban, és ami kedvedre van, kötöttségek nélkül beteheted a kosarába. A kosárba a termék bármikor betehető vagy kivehető a pénztárba történő továbblépésig.

Ha színre, méretre vagy egyéb paraméterre keresnél, használd a szűrőnket, melyet a könnyebb eligazodás céljából állítottunk be. Ha egy termék fantázianevére vagy névrészletére szeretnél keresni, akkor nyugodtan használd a webáruház fejlécében található keresési opciót.

A rendelés véglegesítéséhez a kosár állapotból tovább kell lépned a pénztárba, ahol a szükséges adatok megadásával, az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és a Megrendelem gombra kattintással véglegesítődik a rendelés
A rendelési folyamat egyértelmű és átlátható, viszont ha mégis kérdés merülne fel a rendelési folyamat közben, szívesen állunk rendelkezésedre telefonon vagy e-mail-en keresztül is.
A rendelés beérkezéséről automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre.  A beérkezett rendelés és a visszaigazoló e-mail ajánlatkérésnek minősül.
A rendelést a futárszolgálatnak történő átadásig lehetőség van a módosítani vagy lemondani, melyre vonatkozó információt az info@homeandstyle.hu email címre küldhetsz.


 

2. Várható szállítási idő és szállítási díj
 

A helyi raktárban lévő termékeink esetén 1-2 munkanap a várható szállítási idő, míg az europai központi raktár esetén 2-5 munkanap. Ha a rendelés tartalma mindkét raktárat érinti, a hosszabb szállítási idő lesz érvényes a rendelés egészére. A rendelés feldolgozásáról e-mail-ben küldünk értesítést, melyet két üzenet követhet. Vagy arról küldünk tájékoztatást, hogy a csomag összekészítésre került és hamarosan átadásra kerül a futárszolgálatnak, vagy arról, hogy várhatóan mikor érkezik meg központunkba, mert a rendelés érintette az europai raktárunkat is. Minden esetben folyamatos a tájékoztatás. Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
A kiszállítást megbízható futárszolgálatok végzik!


Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal: Az Árut a GLS futárszolgálat szállítja ki. Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel. A kézbesítést kérheted lakcímre, vagy akár munkahelyre. Országos lefedettség. Kétszeri kézbesítési kísérlet. Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között, Magyarország területén.
A futárszolgálat tájékoztatást küld email és SMS formájában, mely üzenet tartalmazni fog egy 3 órás időintervallumot a kézbesítés idejére vonatkozóan. Ha már kommunikálva lett, hogy melyik napon történik a kiszállítás, de ez neked mégsem megfelelő, akkor lehetőséged van a kiszállítás időpontját módosítani a futárszolgálat által küldött email-ben megadott instrukciók alapján. Ha szükség van rá, élj ezzel a lehetőséggel!
A webáruházban közzétett ingyenes szállítási határ alatt egységesen 1.490 Ft.

 

Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal: Az Árut az MPL futárszolgálat szállítja ki. Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel. A kézbesítést kérheted lakcímre, vagy akár munkahelyre. Országos lefedettség. Kétszeri kézbesítési kísérlet. Az első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheted a csomag postai szolgáltatóhelyen történő átvételt.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webáruház esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását, ami rendkívüli terhelésnek teheti ki az MPL hálózatát. Emiatt a webáruházban a termékek adatlapjánál jelzett várható szállítási időt nem tudjuk garantálni. Az MPL választható szállítási opciói esetén az előirányzott várható szállítási idő +1-3 munkanappal kitolódhat. A tényleges kézbesítési időre befolyásunk nincs. Az esetleges több munkanapos szállítási késedelemért felelősséggel nem tartozunk. Az MPL választása esetén nincs garantált 24 órás kiszállítás! 
A webáruházban közzétett ingyenes szállítási határ alatt egységesen 1.690 Ft.

 

GLS CsomagPont: Több mint 400 településen, több mint 1000 átvevőhely. A csomag a csomagátadást követő munkanapon a kiválasztott GLS CsomagPontba kerül kiszállításra, melyről SMS-ben és e-mailben küld tájékoztatást a GLS. A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztető kerül kiküldésre. Rendelés leadásakor lehetőség van a GLS CsomagPontok közül választani
A GLS CsomagPontra történő szállítás a webáruházban közzétett ingyenes szállítási határ alatt 990 Ft. A szállítási díj egységes. Bármelyik aktuálisan elérhető CsomagPontot ugyanannyi szállítási díj mellett választhatod.

 

GLS CsomagAutomata: Több mint 120 településen, több mint 550 automata áll rendelkezésre! A csomag a csomagátadást követő munkanapon kerül a kiválasztott GLS Automatába, melyről SMS-ben és e-mailben küld tájékoztatást a GLS. A csomag átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre az értesítésben megküldött PIN kód megadásával. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztető kerül kiküldésre. A feladható csomag maximális mérete: 42 x 51 x 39 cm. Ha a rendelés összekészítése során nyilvánvalóvá válik, hogy a csomag nem fér bele a feladható maximális csomagméretbe, a Home&Style fenntartja a jogot a kiszállítási mód módosítására, amelyről minden esetben értesíteni fogunk. Utánvétes fizetési mód választása esetén a vételár kifizetése csak bankkártyával lehetséges! Rendelés leadásakor lehetőség van a GLS CsomagAutomaták közül választani.
A GLS CsomagAutomatába történő szállítás a webáruházban közzétett ingyenes szállítási határ alatt 990 Ft. A szállítási díj egységes. Bármelyik aktuálisan elérhető Automatát ugyanannyi szállítási díj mellett választhatod.

 

MPL CsomagAutomata: Az összeállított csomagot a futár a kiválasztott csomagautomatához fogja kiszállítani, majd elhelyezi az egyik rekeszben. Az elhelyezésről az MPL e-mail értesítést küld. Ettől kezdve átvehető a csomag. Az üzenet tartalmazni fogja az átvételhez szükséges kódot is. A csomag átvételére az értesítéstől számítva 2 munkanap áll rendelkezésre. Ha nem sikerült érte menni, akkor egy közeli postára viszik át, ahol további 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Ha a csomagautomatára címzett küldemény automatába történő elhelyezése akadályba ütközik, akkor sms-ben, e-mailben vagy telefonon egyeztet az MPL a csomag elhelyezéséről.
A feladható csomag maximális mérete: 50 * 31 * 35 cm.
Ha a rendelés összekészítése során nyilvánvalóvá válik, hogy a csomag nem fér bele a feladható maximális csomagméretbe, a Home&Style fenntartja a jogot a kiszállítási mód módosítására, amivel kapcsolatban minden esetben egyeztet a vásárlóval.
Utánvétes fizetési mód választása esetén a vételár kifizetése csak bankkártyával lehetséges!

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webáruház esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását, ami rendkívüli terhelésnek teheti ki az MPL hálózatát. Emiatt a webáruházban a termékek adatlapjánál jelzett várható szállítási időt nem tudjuk garantálni. Az MPL választható szállítási opciói esetén az előirányzott várható szállítási idő +1-3 munkanappal kitolódhat. A tényleges kézbesítési időre befolyásunk nincs. Az esetleges több munkanapos szállítási késedelemért felelősséggel nem tartozunk. Az MPL választása esetén nincs garantált 24 órás kiszállítás! 
Az MPL CsomagAutomatába történő szállítás a webáruházban közzétett ingyenes szállítási határ alatt 990 Ft. A szállítási díj egységes. Bármelyik aktuálisan elérhető Automatát ugyanannyi szállítási díj mellett választhatod.


Ajándékutalvány vásárlása esetén az utalványt pdf formájában küldjük ki e-mailben munkanapokon 24 órán belül.

 

3. Hogyan tudok fizetni, hogy kapom meg a számlát?

A pénztári folyamat során bankkártyával, banki átutalással, utánvéttel és AJI kártyával is lehet fizetni. Bankkártyás fizetés és banki átutalás esetén az e-számlát a rendelékor megadott e-mail címre küldjük ki a fizetést követően. Utánvét és AJI kártyás fizetés esetén is e-számla kerül kiküldésre e-mailben, de csak a csomag átvételét követően.
 

Online bankkártyás fizetés a BARION rendszerén keresztül: Követlenül a vásárlást követően ugrik fel a fizetési ablak, ahol kényelmesen és biztonságosan tudsz fizetni. Nem kötelező a bankkártyát regisztrálnod, de lehetőséged van rá. A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincs felára.
Ha sikertelen volt a fizetés és újra megpróbálnád, jelezd ezt felénk és újra elküldjük e-mailben a kártyás fizetés linkjét.

Fizetéshez használható kártya típusok:

 

 

Banki átutalás: Az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza. A vásárló a megrendelt termékek ellenértékét 72 órán belül köteles átutalni. A rendelés feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy az utalt összeg a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül. Az utalt összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult a Felhasználó a termék(ek) átvételére.

Utaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: JOMADOR Kft.
Bank: OTP Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 11735005-26087487-00000000
Közlemény: rendelésszám

 

Utánvét: A rendelés átvételekor, a futárszolgálat részére történik a fizetés. Házhoz szállítás és CsomagPont választása esetén készpénzzel vagy bakkártyával is fizethetsz. CsomagAutomata esetén kizárólag bankkártyával tudsz fizetni. A webáruházban utánvétes fizetésre 200.000 Ft-ig van lehetőség azoknál a termékeknél, amelyeknél az utánvétes fizetés engedélyezett. Minden olyan terméknél, ahol az utánvétes fizetési lehetőséget nem tudjuk biztosítani, ezt külön jelezzük. Az utánvétes fizetés a legdrágább fizetési forma. Miért? Az utánvétes fizetés során minden egyes begyűjtött utánvét összeg után a futárszolgálat fizetési illetéket számol fel számunkra és emellett minden egyes utánvétes fizetés esetén plusz adminisztrációs feladataink merülnek fel. Az utánvét kezelési költsége 490 Ft.

AJI Ajándékkártya: AJI ajándékkártya elfogadóhely vagyunk. Vásárláskor a Megjegyzés rovatban tüntesd fel az AJI kártya számát, illetve a felhasználni kívánt összeget, amennyiben nem csak a kártyával történik a választott termék ellenértékének a kifizetése. Ilyen esetben szintén jelezd a Megjegyzés rovatban, hogy a fennmaradó összeget utánvét vagy banki átutalás formájában kívánod rendezni. Utánvét esetén kezelési költség számítódik fel. Csak aktív kártyával tudsz fizetni! Ha még nem aktiváltad a kártyádat, itt tudod megtenni. Link: https://ajikartyak.hu/kartya-aktivalasa
"Az AJI Alkalmi kártyák a vásárlástól számított egy évig érvényesek. Amennyiben nem hosszabbította meg a kártya lejártát megelőzően az érvényességi időt és az lejárt, akkor az érvényesség lejártának pillanatában a kártyán levő egyenleg visszatérítésére nincs mód. Az ajándékkártya egyenlege készpénzre nem váltható, bankkártyára nem utalható, másik ajándékkártya vásárlására nem fordítható, visszavásárlására nincs mód, továbbá a különböző kártyákon levő összegek nem összevonhatók." (https://ajikartyak.hu/gyik)
Kártya hosszabbításra kizárólag az AJI ajándékkártya kibocsátójánál van lehetőség a kártya lejáratát megelőzően a kibocsátó weboldalán.

 

Home&Style Ajándékutalvány: Home&Style ajándékutalvánnyal történő fizetéshez nincs külön választható fizetési mód a pénztárban. Rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban szükséges megadni az Ajándékutalvány kuponkódját a rendelés véglegesítése, a Megrendelem gombra kattintás előtt.
Ha a rendelés végösszegének csak egy részét fedezi az ajándékutalvány, akkor kérjük azt is beírni a megjegyzés rovatba, hogy a fennmaradó összeget hogyan kívánod rendezni. Részösszeg esetén Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség, viszont a fennmaradó összeget rendezheted banki átutalással vagy csomagátvételkor a futárnál utánvét formájában. Utánvét választása esetén az aktuális utánvét kezelési díj összegével nő a fizetendő összeg.
Vásárlás alkalmával a Pénztárban egy kuponkód megadására van lehetőség. Amennyiben szeretnél kedvezményes kuponkódot is beváltani és ajándékutalvánnyal fizetnél, érvényesítsd a kedvezményes kuponkódot és a Megjegyzés rovatban add meg a felhasználni kívánt Ajándékutalvány kuponkódját a rendelés véglegesítése, a Megrendelem gombra kattintás előtt. Ha a rendelés végösszegének csak egy részét fedezi az ajándékutalvány, akkor kérjük azt is beírni a megjegyzés rovatba, hogy a fennmaradó összeget hogyan kívánod rendezni. Részösszeg esetén online bankkártyás fizetésre nincs lehetőség, viszont a fennmaradó összeget rendezheted banki átutalással vagy csomagátvételkor a futárnál utánvét formájában. Utánvét választása esetén az aktuális utánvét kezelési díj kerül felszámításra, amivel nő a fizetendő összeg. A pontos utánvét összegről értesítést küldünk.
Ajándékutalvány beváltási feltételeiről részletesebben az ÁSZF-ben, vagy az ajándékutalványok leírásánál olvashatsz.

 

4. Mit tehetek, ha tetszettek a termékek?

Nagyon fogunk örülni, ha a rendelt termékek beváltották a hozzá fűzött reményeket és az otthon díszei lehetnek vagy jól sikerült velük az ajándékozás.
Ha megosztanád velünk és a többi vásárlóval a tapasztalataid, akkor azt megteheted az alábbi oldalakon vagy a webáruházban a vásárolt terméknél is. Nagyon hálásak vagyunk minden értékelésért, mert ez nekünk óriási segítség! Köszönjük, ha időt tudsz rá szánni!


       

Értékelheted a megvásárolt termékeket az adott terméknél is, amit névre vagy cikkszámra keresve is megtalálsz a webáruházban. Bejelentkezést követően tudsz értékelni, amit egy 5.000 Ft-os kuponnal háláluk meg. A kupont 25.000Ft feletti vásárlásnál tudsz beváltani egyszeri alkalommal. A bejelentkezés amiatt szükséges, hogy csak valós vásárlások alapján írt vélemények kerüljenek fel.

 

5. Mit tehetek, ha kicserélném a rendelt terméket?

5.1. Ingyenes visszaküldés cserecsomagként

Kicserélnéd a terméket és a választott cseretermék értéke eléri az ingyenes szállítási értékhatárt? Ez esetben élhetsz egy alkalommal az ingyenes cserecsomag szolgáltatásunkkal. Termékcsere esetén is új rendelést szükséges leadni és jelezni felénk, hogy a leadott rendelés csereterméket tartalmaz. Fontos ezt jelezned, mert csereszolgáltatással egybekötve fogjuk megrendelni a kiszállítást. Új rendelés révén a rendelés leadásakor aktuális vásárlási feltételek vonatkoznak a rendelésre. Amennyiben a visszaküldött termék árleszállítással vagy valamilyen akció során került értékesítésre, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira. Az ilyen árkedvezmény nem érvényes az új termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek. Cserecsomag szolgáltatás keretében házhoz küldjük a futárt az általad megadott címre, átadja a cserecsomagot és elhozza a visszárus csomagot. Csere esetén kizárólag házhoz szállításra van lehetőség. A csere nem bonyolítható le Automatánál vagy CsomagPonton. A csereterméket tartalmazó rendelést átvétel előtt pénzügyileg rendezni szükséges. Nincs mód a visszaküldendő termék és a cseretermék árkülönbségéből adódó különbözet figyelembevételére. A cserecsomag kézbesítésének várható időpontjáról e-mailben fogunk értesíteni.

Visszáru csomagolása:

A visszaküldendő terméket biztonságos szállításra alkalmas módon küldd vissza a saját gyári csomagolásában. A biztonságos szállítás akkor tud megvalósulni, ha szállítás közben nem tud sérülni, piszkolódni a termék. Ha rendelkezésre áll a kiküldéskor alkalmazott csomagolóanyag, azt is használhatod a visszaküldésre. A termék szemeteszsákba való elhelyezése, alufóliával való feltekerése nem megfelelő csomagolás! A termék gyári csomagolása önmagában nem elegendő a szállításhoz! A hiányos csomagolásból fakadó sérülésekért a futárszolgálat nem vállal felelősséget. Amennyiben a hiányos csomagolásból fakadóan sérülés keletkezik a visszaküldött terméken, a termékben keletkezett értékcsökkenést fel fogjuk számítani a visszatérítendő összegből. A visszaküldött termék árát a visszáru ellenőrzését követően térítjük vissza.

 

5.2. Visszaküldés és csere saját költségen

Amennyiben valamelyik megvásárolt terméket szeretnéd kicserélni és a cseretermék értéke nem haladja meg az ingyenes szállítási értékhatárt, akkor a visszaküldendő terméket saját költségen tudod visszaküldeni bármelyik neked megfelelő futárszolgálattal a Home&Style Lakberendezési webáruháznak, a 6762 Sándorfalva Sövényházi út 46.-ra címezve és cseretermék választása esetén új rendelést szükséges leadni, amire a rendelés leadásakor aktuális vásárlási feltételek vonatkoznak. Amennyiben a visszaküldött termék árleszállítással vagy valamilyen akció során került értékesítésre, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira. Az ilyen árkedvezmény nem érvényes az új termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek. 

Visszáru csomagolása:

A visszaküldendő terméket biztonságos szállításra alkalmas módon küldd vissza a saját gyári csomagolásában. A biztonságos szállítás akkor tud megvalósulni, ha szállítás közben nem tud sérülni, piszkolódni a termék. Ha rendelkezésre áll a kiküldéskor alkalmazott csomagolóanyag, azt is használhatod a visszaküldésre. A termék szemeteszsákba való elhelyezése, alufóliával való körbe tekerése nem megfelelő csomagolás! A termék gyári csomagolása önmagában nem elegendő a szállításhoz! A hiányos csomagolásból fakadó sérülésekért a futárszolgálat nem vállal felelősséget. Amennyiben a hiányos csomagolásból fakadóan sérülés keletkezik a visszaküldött terméken, a termékben keletkezett értékcsökkenést fel fogjuk számítani a visszatérítendő összegből. A visszaküldött termék árát a visszáru ellenőrzését követően térítjük vissza.

 

6. Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a rendeléssel?

Ne aggódj, ha valamiért mégsem nyerné el tetszésed a rendelt termék! A törvény által előírt 14 napos elállási határidőhöz képest nálunk 30 napod van az elállási jog gyakorlására a rendelés kézhez vételétől számítvaA visszaküldendő terméket saját költségen tudod visszaküldeni bármelyik neked megfelelő futárszolgálattal a Home&Style Lakberendezési webáruháznak, a 6762 Sándorfalva Sövényházi út 46.-ra címezve
Nem szükséges megindokolnod az elállás okát!
 Törvény szerint csak a magánszemélyeket illetik meg a fogyasztói jogok, így az indoklás nélküli elállás joga is. Ha cég nevében vásároltál és cég nevére kérted a számlát, akkor sem Téged, sem a céget nem illetik meg a fogyasztói jogok!

Visszáru csomagolása:

A visszaküldendő terméket biztonságos szállításra alkalmas módon küldd vissza a saját gyári csomagolásában. A biztonságos szállítás akkor tud megvalósulni, ha szállítás közben nem tud sérülni, piszkolódni a termék. Ha rendelkezésre áll a kiküldéskor alkalmazott csomagolóanyag, azt is használhatod a visszaküldésre. A termék szemeteszsákba való elhelyezése, alufóliával való körbe tekerése nem megfelelő csomagolás! A termék gyári csomagolása önmagában nem elegendő a szállításhoz! A hiányos csomagolásból fakadó sérülésekért a futárszolgálat nem vállal felelősséget. Amennyiben a hiányos csomagolásból fakadóan sérülés keletkezik a visszaküldött terméken, a termékben keletkezett értékcsökkenést fel fogjuk számítani a visszatérítendő összegből.

Visszáru szolgáltatás:

Amennyiben segítségre lenne szükséged a visszaküldést illetően, keresd fel ügyfélszolgálatunkat és érdeklődj a visszáru szolgáltatásunk után, aminek díja 5 kg-ig 3.490 Ft/csomag, 5,01-10 kg-ig 3.890 Ft/csomag, 10,01-15 kg-ig 4.190 Ft/csomag. Ha a visszáru súlya meghaladja a 15 kg-ot, súly függvényében, egyedi árszabással tudunk futárt házhoz szervezni. Ilyen esetben keress minket elérhetőségeinken. A visszáru szolgáltatás keretében házhoz küldjük a futárt a visszaküldendő csomagért. A visszatérítésre a termék visszaérkezését követően kerül sor a szolgáltatás értékével korrigáltan az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül. További részletes információt a visszáru szolgáltatás lebonyolÍtásával kapcsolatban ügyfélszolgálatunkon tudsz kérni.

Visszaküldési cím: 6762 Sándorfalva Sövényházi út 46.
Ellálási nyilatkozatot az ÁSZF legvégén találsz vagy a rendelést visszaigazoló e-mail csatolmányaként is megtalálod.

A csomagba minden esetben írd bele a megrendelés számát, hogy azonosítható legyen a visszaküldött csomag! Az elállási jogról részletesebben az Általános szerződési Feltételeinkben olvashat. Az ÁSZF-ben a tartalomjegyzék segítségével könnyedén el tudsz igazodni! wink