Mivel foglalkozik a homeandstyle.hu?
A homeandstyle.hu egy lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozó webáruház. Fő profilja a lakás dekorációs termékek, lakástextíliák forgalmazása, a termékek kollekciókban való bemutatása, ezzel megkönnyítve a vásárlók dolgát a megfelelő, egymással összhangban lévő termékek kiválasztásában és megvásárlásában.
Hogyan számítódik a fizetendő végösszeg?
A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, mely csak az ingyenes szállítási határ alatti kosárértékre számítódik fel. Ezen értékhatár felett ingyenes a szállítás.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Négy féle módon tudjuk fogadni fizetésed.
1. Banki átutalás: ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést a megjegyzésben a rendelésszám megadásával. A vásárló a megrendelt termékek ellenértékét 72 órán belül köteles átutalni. A rendelés feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy az utalt összeg a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.
Számlatulajdonos: JOMADOR Kft.
Bank: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11735005-26087487-00000000
2. Online bankkártyás fizetés: A Barion biztonságos kártyás fizetési rendszerén keresztül van lehetőség bankkártyával fizetni. Ha sikertelen volt a fizetés, újra elküldjük neked a fizetési oldalt megnyitó linket, hogy újra meg tudd próbálni.
3. Utánvétel: A rendelés átvételekor kell fizetned házhoz szállításnál a futárnak készbénzben vagy bankkártyával. Automata választása esetén kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. CsomagPonton készpénzzel és/vagy bankkártyával. A CsomagPont kiválasztásakor jelezzük, hogy az adott CsomagPonton milyen fizetési lehetőség biztosított. A webáruházban utánvétes fizetésre 300.000 Ft-ig van lehetőség azoknál a termékeknél, amelyeknél az utánvétes fizetés engedélyezett. Minden olyan terméknél, ahol az utánvétes fizetési lehetőséget nem tudjuk biztosítani, ezt külön jelezzük. Az utánvétes fizetés a legdrágább fizetési forma. Miért? Az utánvétes fizetés során minden egyes begyűjtött utánvét összeg után a futárszolgálat fizetési illetéket számol fel számunkra és emellett minden egyes utánvétes fizetés esetén plusz adminisztrációs feladataink merülnek fel.
4. AJI ajándékkártya: AJI ajándékkártya elfogadóhely vagyunk. (https://ajikartyak.hu/) A rendelésleadása során a megjegyzés mezőbe kell megadni az ajándékkártya számát. Kérjük ellenőrizd, hogy aktiváltad-e a kártyádat, mert a beváltás csak ezt követően végezhető el. Ha van különbözet, akkor kérjük megadni, hogy a fennmaradó összeget banki átutalással vagy utánvéttel kívánod rendezni. Ha elmaradnának a beváltáshoz szükséges információk a megjegyzésből, felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken. Csak aktív kártyával tudsz fizetni! Ha még nem aktiváltad a kártyádat, itt tudod megtenni. -> https://ajikartyak.hu/kartya-aktivalasa
Mikor és hogyan történik a szállítás?
A szállítási idő nálunk annak függvénye, hogy a megrendelt termék a magyarországi raktárban van-e jelenleg, vagy be kell hoznunk a központi európai raktárból, mely Lengyelországban található. Minden terméknél megtalálod a készletinformációt. A magyarországi raktárkészletre vonatkozóan a szállítási idő 1-2 munkanap. Ezeknél a termékeknél olvasható az azonnal szállítható kifejezés. Az európai központi raktár esetén a szállítási idő 2-5 munkanap. Ha a rendelésed legalább egy terméke érinti az európai központi raktárat, akkor a rendelés egészére a 2-5 munkanapos szállítási idő lesz érvényes.
Mit jelent pontosan az 1-2 munkanap és mitől lesz a termék azonnal szállítható? Ha a rendelésed munkanapon 11:00 óráig beérkezik hozzánk, vállaljuk, hogy a csomagod még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. A GLS vállalja a csomagkézbesítést a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között. Az MPL tapasztalataink szerint a csomagfelvétel másnapján 8-17 között kísérli meg a kézbesítést. Kötve vagyunk a futárszolgálatok csomagfelvételi idejéhez, de ha az adott napi kapacitásunk függvényében megoldható akár 1 db 11:00 után beérkezett csomag átadása a futárszolgálatnap, akkor azt átadjuk. Ha 11:00 után adtad le a rendelésed, de nagyon sürgős lenne a csomag kézbesítése, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot (+36300817008, info@homeandstyle.hu) és tájékoztatunk, hogy az adott napon be tudjuk-e vállalni a csomagod aznapi átadását.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webáruház esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását, ami rendkívüli terhelésnek teheti ki az MPL hálózatát. Részünkről garantáljuk, hogy a meghatározott időn belül átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, de a csomagátadást követően a tényleges kézbesítési időre nincs ráhatásunk. Ha azt tapasztalja, hogy elakadt a csomagja, jelezze nekünk és segítünk az ügyintézésben.
Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?
Igen. Ilyen esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával. Ha az egyik rendelésen, vagy akár mindkettőn felszámítódott a szállítási díj és összevonás után a rendelés eléri az ingyenes szállítási határt, akkor a szállítási díjak levételre kerülnek a rendelésről. Ha összevonás után nem éred el az ingyenes szállítási határt, akkor is csak egy szállítási díj kerül felszámolásra.
Hogyan tudok törölni egy már leadott és kifizetett rendelést?
A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot és a kifitzetett összeget visszatérítjük.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés bármelyik futárszolgálaton keresztül történhet, melynek költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött termék ellenértéke az elállás jelzésétől számítva 14 napon belül visszatérítésre kerül. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a vásárló az Árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Az elállási szándékod jelezheted bármilyen formában, akár e-mailben (info@homeandstyle.hu), akár telefonon (+36300817008) a rendelésszám és a visszaküldendő termék megadásával, vagy a visszaküldéskor a csomagban is elhelyezheted a kitöltött elállási nyilatkozatunkat vagy egy általad megfogalmazott elállási nyilatkozatot. Ha a hivatalos elállási nyilatkozatunkat szeretnéd használni, azt megtalálod a rendelést visszaigazoló e-mail mellékleteként vagy a webáruház láblécénél található ÁSZF végén is megtalálod. Ha nem tudod a rendelésszámod, akkor azonosítsd magad név, cím és a visszaküldendő termék megadásával. Ha utánvéttel történt a fizetés, akkor lehetőség szerint adj meg részünkre egy számlaszámot a gyors és rugalmas visszatérítés érdekében. Bankkártyás fizetés vagy banki előre utalás esetén a fizetésre használt számlaszámra teljesítjük a visszatérítést.
Ha segítségre lenne szükséged a visszaküldésben, akkor a visszáru szolgáltatásról bővebben itt tájékozódhatsz vagy keresd ügyfélszolgálatunkat.
Szívesen állunk rendelkezésedre!
A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?
Igen, abban az esetben, ha a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak. Az igényt az info@homeandstyle.hu email címen tudod jelezni nekünk.
Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?
Ebben az esetben az info@homeandstyle.hu-ra írt e-mailben kell jelezned a problémát a termék megnevezésével, a sérülés/termékhiba leírásával. Segíti a gyors ügyintézést, ha a sérülés jelzésekor az e-mailhez a sérülésről készült fotót is tudsz csatolni. Jelzésed követően csapatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Ha a kérdések között nem találsz olyat, ami megadta a választ, keress minket email-ben vagy telefonon és készséggel rendelkezésedre állunk. :)